Een onderhoudscontract als duurzame oplossing

Een onderhoudscontract als duurzame oplossing

Voor wie is het onderhoudscontract?

Wat is een onderhoudscontract precies en voor wie is het bedoeld? Als klusjesdienst geven we onze klanten graag een duurzame oplossing. Met een onderhoudscontract bespaart u tal van kosten en kan u beroep doen op onze technische bijstand voor zo goed als alle dagelijkse problemen die zich voordoen in gebouwen en bespaart u op voorrijkosten van verschillende leveranciers.

Onze onderhoudsoplossingen zijn voor gebouwen van zowel particulieren (Residenties) als bedrijven (kantoren en magazijnen).

Dit doen we voor zaken zoals onderhoud en nazicht van lichtinstallaties, het bijstellen van deurpompen en scharnieren, het leegpompen van kelders, het herstellen van een lekkende gootsteen, … En dat allemaal in één dienstverlening.

Een aantal klussen zijn opgenomen binnen het contract. Daar betaalt u als klant enkel voor het materiaal en niet voor de uren.

Welke klussen zijn inbegrepen in het onderhoudscontract?

1. Verlichting

  1. Vervangen kapotte lampen (door een LED model indien mogelijk)
  2. Afstellen en controleren van bewegingssensoren
  3. Armaturen vervangen of herstellen

2. Deuren

  1. Deurpompen onderhouden en vervangen
  2. Deurkruk onderhouden en vervangen
  3. Onderhoud van sluiting en tochtrubbers
  4. Scharnieren smeren en afstellen

3. Cilinders en sloten

  1. Onderhoud van (elektrische) sloten
  2. Cilinders smeren, uitboren en/of vervangen

4. Naamplaatjes 

  1. Onderhoud en vervanging

Zo blijven de brievenbussen, parlofonie en liftplaatjes netjes.

We nemen ook nog andere klussen op in het onderhoudscontract naargelang de wensen van de klant.

De voordelen van een onderhoudscontract

  1. De klanten krijgen jaarlijks een rapport van onze rondgang met de aandachtspunten aan het gebouw.
  2. Met een onderhoudscontract rekenen we nooit transportkosten aan, ook niet voor bv. schilderwerken of andere werken die niet in het contract voorzien zijn.
  3. Klanten met een onderhoudscontract komen bij ons op de eerste plaats.
  4. U geniet van een 24/7 nooddienst.
  5. Extra’s zoals sneeuwruimen zijn het 1ste uur elke maand gratis en daarna op aanvraag te onderhouden.
  6. Meterstanden worden gratis opgenomen binnen het contract.
  7. Geniet van korting op een aantal vaste producten van Edifix.